Com ha anat la darrera sessió?

Res de comptes enrere ni pressions. Tampoc res de mandra. Faré el que faça, ni més ni menys.

dimecres, 16 de novembre del 2011

Meditació forastera

Hui he meditat fora de casa. Em referisc a en casa d'una altra persona, no a l'aire lliure. Tan de bo, però l'oratge no acompanya precisament.

El fet d'estar en un lloc bastant desconegut per a mi, m'ha inquietat els primers minuts. Estava en un silencia quasi absolut. Llevat dels típics sorolls que s'escolten per la nit, l'ambient era de tranquil·litat, i això que no portava els taps a les orelles. Ara que ho pense, canviar d'escenari em sembla una bona manera d'acostumar-me a meditar en qualsevol lloc.

Siga per un poc de somnolència, o per l'escalfor d'un calefactor elèctric que m'havia engegat uns moments abans, i que havia apagat just al començar, crec que més que concentrat, em mantenia desconnectat. Tot i això, pense que la capacitat de concentració no estava malament. Potser al mateix nivell o tal volta un poc menys, que la meditació d'ahir.

He continuat amb les paraules màgiques: "respiració", "dins i fora", "agafe aire i solte", "inspire i expire". I he continuat també veient-me com un mini planeta. M'he imaginat l'habitació on em trobava buida, amb les parets blanques, i després, també, esfèrica, i jo assegut al mig.

De tant en tant m'he adonat que l'esquena perdia la seua verticalitat lleugerament, i he tornat a posicionar-la com cal. També em creuaven alguns pensaments per la ment, i em sentenciava a mi mateix: ara no! La veritat és que funcionava.
Al final, m'he decidit a obrir els ulls quan havien passat uns 25 minuts.

A veure si poc a poc vaig pillant-li el truquet al tema de la respiració.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada